الأربعاء، 22 أبريل 2009

سرقاه من مدونه انتيختى p:






إسم مدونتك؟
World of Love




لماذا اخترته ..وماهي نيتك من وراء اختياره؟
اخترته لانى بحب الحب مفيش نيه معينه بس كنت عايشه حاله وعبرت عنها

هل فكرت في إغلاق مدونتك؟ والسبب؟
بصراحه انهارده السبب انى قررت انى مجيش ناحيه الجهاز تانى اصلا

صورتك في المدونة ورمزيتها ؟؟
حزينه لانى بحب الصوره الى بتعبر عن الوحده

لماذا دخلت عالم التدوين من الاساس؟
عادى كنت حابه انى اجرب ومحاجه احكى فيها لما ملاقيش حد جنبى يسمعنى وادينى احتجتها اهوه

التعليقات بالنسبه لك ,اهميتها؟
مش بتهمنى اوى

احلى بوست كتبته ...ضع اللينك , ثم اذكر لماذا؟
الفـــــــــــراق
لانى مفتكرش انى فى اصعب من انك تفارق ناس بتحبهم

أفضل بوست قرأته؟ وضع لينكه؟
مفيش حاجه معينه
أفضل مدونة قرأتها؟
مفيش حاجه معينه

حد قل أدبه فى التعليق إيه رد فعلك؟
عمرى ما ادى لحد فرصه لده

أسوأ مدونة؟ أسوأ بوست أسوأ مدون...............؟
مفيش حاجه معينه
هيحصل ايه لإيميلك لما تموت ؟؟
هيمووووووت
اديت الباسوورد لحد قبل كده؟
بصراحه اه
كانت إيه طبيعة علاقتك بيه؟
حبيبى
المشهور بيه وسط اصحابك؟
نونا – نيرو- بوكى لانى كنت بحب اقلد صوت النمله بوكى وانا فى المدرسه
شخصيتك نوعها إيه؟
بيقولو انى طيبه وحنينه
مع انى بكرهه طيبتى دى لانها متنفعش مع الحيوانات اللى بيتسمو باسم بنأدمين
السفر بالنسبة لك؟
تغيير
حبيت قبل كدا؟
اكيد
كام مره؟
مره واحده بجد لكن كنت قبل المره دى كنت لعب ومراهقه
لسه معه؟
الله اعلم
كان شخصيته ايه؟
طيب وحنين وعصبى جدا صعب التفاهم معاه

بتحبه اد ايه؟
محبتش فى حياتى اده
كان شبه مين؟؟
محدش معين
طب لو سابك وحب يرجعلك هترجع؟
هرجعله لانى لسه بحبه ومش قادره انى اعيش من غيره
وقت فراغك بتعمل فيه إيه؟ المود بتاعك؟
بنام او بتفرج على التى فى
الاكلة المفضلة؟
الملوخيه والارز وورق العنب واى اكل تيك اواى

الصفات اللي أخدتها من بابا؟
حنيته وطيبته وشويه من ملامحه

الصفات التي أخدتها من ماما ؟
مش عارفه بس تقريبا مفيش

اكتر ست حاجات بكرهها؟
الظلم – الخيانه – الخبث – الكرهه – الانانيه- الكبرياء
اكتر ست حاجات بحبها؟
ابويا الله يرحمو
امى
اختى
ندى صحبتى
اللى كان حبيبى

جدتى
الشغل بالنسبة لك؟
كيان- حاجه بتنسينى همومى

الانترنت بالنسبه لك؟
ولا حـــــــاجه مجرد فراغ

نفسك تقتل حد؟وليه؟
لا بصراحه مش نفسى – ليه لانى صعب انى اعملها لانى مبكرهش حد

هواياتي؟

تأليف الشعر

واحيانا الغنى

بس الاتنين بطلتهم من فتره كبيره اوى

اشهر عيوبي؟
احيانا عنيده
الطيبه
انى ممكن اكدب علشان ادارى غلط اعمله ممكن يزعل منى حد غالى عليا
حاجات بكرها جدا؟

حد اكون مهتمه بيه ونفسى اعمل كل حاجه عشانه وهو ميقدرش ده
حاجات بحبها قوي ومش بمل من تكرارها؟؟

العياط

سؤال بيستفزني؟

لو كنت مخنوقه ووفى نفس اللحظه ايه اللى خانقك؟ زى ما بيقولو حد بيضرب على الحديد وهو سخن


امنيتي في الحياة؟

امووووووووووت

حاجات مؤمن بيها جدا؟؟
ان اى حاجه فى الدنيا هتشوفها هتبقى هى دى نصيبك

اكتر حاجة فاشل فيها؟

انى معرفش اخدع زى ما بتخدع

وظيفة بحبه؟
هى مش وظيفه هى حاجه انا اشتغلتها بالفعل وحبتها اوى هى التلى سيلز

مثلي الاعلي في الحياة؟؟
مليش حد معين

طوللك؟

والله مش اعرف

وزنك؟؟
والله مش اعرف بس هو يعنى اللهم لا حسد كتير :D



شبه مين من
الممثلين؟
لا بصراحه مش اعرف بس احيانا فى ناس بتقولى مها احمد

امرره لمين ؟

مش حد معين اللى عاجبه ياخده


5 التعليقات:

Bant EL7ag Dracula يقول...

التاج دا مكنش ظاهر عندى انك نزلتى

Bant EL7ag Dracula يقول...

انا اول تعليق هييييييييييييييييييييييييييه


تاااااج حزين وكائيب اوى يا نونه

وبعد الشر عليكى يا جزمه

متقوليش كدا هقرف مين انا

ومتزعليش منى انا عارفه انى بقالى كتير مش بنزل شبرا

بس انا هنزل الاسبوع دا انشا الله علشان انا حاسه انك ضايعه

والتاج متفصل عليكى يا نونه

بس يضيق من الشمال شويه

ايييييه جو عبد السميع دا

ههههههه

وحشتنى يا يااااجزمه

بلمنسبه خلى دينا تلغيلك ام الحروف دى

Bent Men ElZman Da !! يقول...

ايه يا ندى الفضايح دى هههههههههههههههههه
كان ناقص تحكى قصه حياتكم بالمره هههههههههههههههه
وتصدقى بقى انى مش هالغى الحروف دى بالعند فيكى :P
كئيب فعلا التاج يا نيره
الواحد مش ناقص وحياتك :D

NaiRa يقول...

ههههههههههههههههههههه عليا التلاج منورين يا رجاله
ايه القلق ده ههههه لول
يعنى انتى بس اللى خايفه عليه انك هتقرفى مين اه يا واتيه هههههههههههههه
عبد السميع سبيه فى حاله دلوقتى بيتحاسب هههههههههههههههههههههه
وانتى وربنا وحشتينى جدااااااااااااااا
تعالى بقى اتوحشتك وايد وايد وايد
حلوه الحته الخليجى دى ثح :$:$

NaiRa يقول...

الحجه دينا الكبير عليكى يا كبيره هههههههههههههههههههههههه لول
تيب اعمل ايه انا كنت عايشه قصه كئيبه بس الحمد لله جالها ازاله :$:$:$
منوره يا حجه دينا D:

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace