الجمعة، 3 أبريل 2009

اسرارى

اولا انا عجبنى او التاج ده عند دندونه فقولت اجاوب انا عليه انا كمان
اشمعنى هيه امال :$

اقول خمس حاجات محدش يعرفها عنى؟
1: انى على اد ما انا اجتماعيه جدا بس كتومه فى وقت عصبيتى اوى يعنى ممكن حاجه معصبانى واعمل نفسى انى ولا مهتمه واضحك واهزر عادى
2: انسانه عنيده جدا وعلى اد كده بكرهه اللى يبقى عنيد قدامى
3: بحس كتير انى حزينه من جوايا ممكن اقل ممكن يصعب عليا نفسى واعيط
4: طيبتى موديانى فى داهيه بصدق كل الناس وبتخدع فى كل البشر حتى لو عارفه انهم كدابين
5: بكرهه اللى يشوفنى غير حقيقتى وبحس انى بكرهه من غير ما يعملى حاجه


اسم مدونتك؟
world of love

لماذا اخترته...وماهي نيتك من وراء اختياره؟
لانى عايشه قصه حب مع اغلى انسان فى حياتى وتقريبا هو كل الحب ليا

هل فكرت في اقفال مدونتك ... والسبب؟
بصراحة لا مش فكرت

صورتك في المدونه... رمزيتها؟
صوره حبيتها اوى حسيت انها حزينه لانى بحب الحزن شويه

لماذا دخلت عالم التدوين من الاساس؟
انا مكنتش اعرفها انا عرفتها من دندونه

احلي جمله قيلت لك في وصف مدونتك؟
ناس كتير قالولى انها شكلها جامد اخر حاجه

التعليقات بالنسبه لك اهميتها؟
بحب اشوف راى الناس فى افكارى بس مش بتهمنى اكتر ما بتهمنى انى اكون مقتنعه براى

احلي بوست كتبته ..ضع لينك..ثم اذكر لماذا؟
مفيش شيئ معين بس كلهم عبرو عن حالات كنت عايشها

افضل مدونه قرأتها؟
مدونه انا عايزه اتجوز

افضل بوست قراته؟
كان بوست عن بنت اتقدملها عريس كانت بتحبه ومامته عملت معاها شويه موافق بصراحه عجبنى جدا تصرفها

حد قل ادبه قبل كده في تعليق ..ايه رد فعلك؟
معتقدش ان حد ممكن يتجرأ ويعملها لانى مفتكرش انى هدى لحد الفرصه لانى كل بوست بكتبه محترم وبيجبر الناس انها تحترم مدونتى

اسوأ مدونه وبوست؟
مش عارفه بس تقريبا مشوفتش يعنى

اسئله خاصه

هيحصل ايه لايميلك لما تموتي؟
ولا حاجه مش هيتفتح تانى

اديتي الباسورد لحد قبل كده؟
طبعا

كانت ايه طبيبعه علاقتك بيه؟
حبيبى واختى

اسمك؟
نيره

المشهور بيه وسط اصحابك؟
نونا او نيرو او نينو

عمرك؟
18 سنه و 8 شهور

شهر برجك؟
9/6 وبرج العذراء

مجال درستي؟
الاكاديميه العربيه للهندسه

شخصيتك نوعها ايه؟
مجنونه متسرعه عنيده عصبيه احيانا طيبه

السفر بالنسبه لك؟
تغيير وفى نفس الوقت عدم استقرار

وقت فراغك بتعملي فيه ايه؟
يا بتفرج على التى فى او على النت بكلم حبيبى او بكلمه فىا لتليفون او بخرج

الاكله المفضله؟
الورق العنب و السمك والارز وطبعا اى حاجه من كوك دور وبيتزا هت سوبر سوبريم :$:$

الصفات اللي اخدتها من بابا؟
طيبته و شويه من ملامحه

الصفات اللي اخدتها من ماما؟
عصبيتى وعنيا

اكتر ست حاجات بتكرهها؟
1: بكرهه الضعف
2: بكرهه القسوه
3: بكرهه الانانيه
4: بكرهه الغرور والتكبر
5: بكرهه السلبيه
6: واخيرا بكرهه عمرو دياب جدااااااااااا

اكتر ست حاجات بتحبها؟
1: طبعا بحب بابا الله يرحمو
2: بحب حبيبى طبعا
3: بحب مامتى طبعا
4: بحب جدتى
5: بحب اختى
6: بحب الشيكولاته

الشغل بالنسبه لك؟
حاجه ببنى فيها نفسى وبتحمل مسؤليه وبقدر اعرف الدنيا اكتر ومجال بفرض فيه نفسى على المجتمع

الانترنت بالنسبه لك؟
هوايه وتضيع وقت

هل كنت طالب شاطر في المدرسه؟
اة الحمد الله كنت شاطرة
لحد اولى ثانوى بس بعد كده تقدرو تقولو ابلد واحده فى المدرسه ههههههه لول

ايه اكتر ماده حبيتها في المدرسه والكليه؟
فى المدرسه كنت اكتر حاجه بحبها الدرسات والعربى
وفى الكليه اكتر ماده بحبها والحمد لله كنت بشيلها ههههه ماديه اسمها دوائر تحكمات
بس فعلا كنت بحبها علشان صعبه ومنتش بفهم فيها حاجه

ايه اكتر ماده كرهتها في المدرسه والكليه؟
الرياضه بكرهااااااااااااااااااااااا عمى
وفى الكليه ماده اسمها فيجوال بيسك كانت ماده غبيه طحن

كنت عايزه تطلعي ايه وانت صغنن؟
كان نفسى جدا اطلع مدرسه واضرب العيال زى ما انا كنت بضرب وانا صغيره ههههههههه

SECTION 1 - Last 1s?1. last beverage?
قهوه

2.last phone call
نورا صحبتى

3.last instant message?
حبيبى

4.last cd played?
زيزى وعد عليا

last time you cried?
من شويه

6.last text message?
من حبيبى

Section 2 - Have You Evers1. dated someone twice؟
لا

been cheated on?
لا

kissed someone & regretted it?
لا

lost someone special?
اغلى انسان فى حياتى والدى

5. been depressed?
يعنى

6. been drunk and threw up?
لا

Section 3 - List 3 Favorite Colors
الاحمر
الازرق
الروز

Section 4 -This month have you Made a new friend?
نو

2. Fallen out of love?
نو

3. Laughed until you cried?
اها مع حبيبى

4.Met someone who changed your life?
اه حبيبى بودى

5. Found out who your true friends were?
هما مش كتير بصراحه وصعب اننا نلاقيهم بس اكيد بنكتشفهم مع الوقت

6. Is there something you want to tell someone?
اها عاوزه اعرف كل الناس انى محبتش ولا هحب فى الدنيا غير بودى حبيبى

7. Would you kiss anyone on your top friends?
اه بنات طبعا بس


8. How many people on your top friends do you know in real life?
2

9. How many kids do you want to have?
باذن ربى ولد وبنوته >>>> مروان و لوجيانا او مريم

10. Do you have any pets?
لا خالص

11. Do you wanna change your name?
لا بصراحه بحب اسمى جدا لانه مش منتشر وكمان حابه معناه

12. What did you do for your last birthday?
احتفلت بيه مع اصحابى فى كافيه

13. What time did you wake up today?
تقريبا من 12 لـ 1 ظهرا

14.What were you doing at midnight last night?
كنت بتكلم مع حبيبى

15. Name something you CANNOT wait for?
انى ربنا يجمعنى مع اللى بحبه فى ا قرب وقت

16. Last time you saw your father?
الله يرحمو من شهرين و 18 يوم و 11 ساعه ربنا يرحمك يا بابا يارب ويجعل مسواك الجنه ( بحبك اوى )

17. What is one thing you wish you could change about your life?
انى اكون مع حبيبى عمرى كله اكيد الدنيا كلها هتتغير من حواليا

18.What are you listening to right now?
اغنيه عمرو دياب مع انى بكرهه بس بحب اغانيه رصيف نمره 5

20. Have you ever talked about someone behind their back?
مش بمعنى النميمه بس ممكن اكون زعلانه منه فى حاجه ومحبش اعتب عليه لانى مش بعرف اعاتب

21.What’s the last piece of clothing you borrowed from anyone?
لا بصراحه مش بستلف هدوم من حد اصلى بقرف هههههههههه لا طبعا بس عمرى ما استلفت هدوم من حد

22.Who’s getting on your nerves right now?
ان حد عارف اناى بضايق من حاجه وعملها

Most visited webpage?
منتدى تامر لفرز

24. Coke or Pepsi
PePsi

25. Mac or PC?
PC

so to whom i will send the tag ??????!
انا هبعته لبودى حبيبى

5 التعليقات:

Bant EL7ag Dracula يقول...

اولا انتى كدااااابه لانك مش عنيده ومش طيبه شويه صغيرين بلعكس انتـــــــــــــــــــــى طيبه جدا وطيبه بعبط كمان وحنينه موووووووووت ولما بتعندى بتعندى ببرود مش الا عند الا يكره الناس فيكى وعينك مش عين مامتك خااااااالص مامتك عنيها ضيقه انتى واسعه واحلى بس اوعــــــــــــى تقوللها
ياعبيطه انتى كل ما تدخلى تقولى احنا اصحاب بقلنا 16 سنه عين الناس وحشه
نيهاهاهاهاهاهاهاهاها
انا اول تعليق هاتى نص جنيه

NaiRa يقول...

ندى بطلى طفاصه مش هديكى حاجه ال نص جنيه ال ولما انا اديكى نص جنيه هصرف انا ايه باقى الشهر ما انتى عارفه انا باخد 75 قرش بيكفونى الشهر كله لوووول
وكمان لا انا واخده عين ماما لان ماما عنيها واسعه وانا عينى واسعه ليها وبعدين الاس اللى هنا لو فكرو يحسدو هغزهم فى نضارتهم نيهاهاهاهههههه

Resala يقول...

اجابات جميله بتدل على شخصيه لذيذه جدا
بجد تاج حلو جدا جدا واجابات احلى بجد
واتمنى تقبلينى ضيف عندك
وانا اسمحيلى اضيف مدونتك عندى
الا قوليلى انتى تعرفى بنت الحاج دراكولا كويس
عشان عايز استفسر منك على كام حاجه كده؟؟؟
وبعدين خلى بالك اول تعليق ربع جنيه بس
بلاش نصب....
ههههههههههههههه

NaiRa يقول...

ربنا يخليك ياجيمى ده من زوقك
اكيد اقبلك اخ عزيز وعلى دماغى
اما بنت الحج دراكولا مش اعرفها انا حفظاها دى عشره 16 سنه وانا عيونى ليك متقلقش انا واخده بالى من النصب هههههههههههههههههههههههههههه

Bent Men ElZman Da !! يقول...

بقى انتى عصبيه؟
ده انتى بااااااااااارده غلبتينى يا شيخه :D
مش عارفه ليه مش بحب اجتماعيتك الزياده دى
لانها بتخلى ناس كتير تفهمك غلط
او يمكن عشان انا شايفه ان التحفظ مع الناس احسن فى بعض الحالات
جامد التاج ومستنيه عبده يرد بقى :P

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace