الأربعاء، 22 أبريل 2009

مخنوقه - عاوزه اكتب كده



فى خيط ضعيف رابط ما بنا وده النصيب هتخاف عليه هخاف عليه هتسيب هسيب
لحد امتى هخاف لوحدى يا حبيبى الخيط خلاص مبــــــــــقاش متحمل
رعشه ايدى !!!
لو انت مش عايز نهايه ولسه هماك الحكايه!!
صبر قلبى بلمسه احس انت انت قريـــــــــــــب
انت الشمس بس خلاص قربت تغيـــب ):
حاجات كتير سبناها ضاعو خلاص بقو زكريات وسنينا اللى تعبناها
مفضلش منهم غير لحظات
لحظات بتهدد حكاياتنا يا نحـــــن يا نعلن نهاياتنا باديك الخيظ يقوى فى لحظه والجرح يطيـــــــب
او تضعف واضعف وتسلم وتسيب وانا اسيب
فى خيط ضعيف رابط ما بنا وده النصيــــــب
هتخاف عليه هخاف عليه هتسيب هسيب
لحد امتى هخاف لوحدى يا حبيبى الخيط خلاص مبقاش متحمـــــل
رعشه ايدى!!

No Comment
^
^
^
^
^
^
^
الناس قالوا لى مالك
قولت لهم عادى ابداً
تعبنى شوية بعده لكن دلوقتى احسن
بخبى حنينى اليه وبدارى انى بحزن
بقول مش عايز اشوفه مع انه واحشنى جدا
جداًَ جداً جداً جداً
انا لازم اقوله انى
بتعب فى غيابه عنى
والكبر ياما ظلمنى
صعبه فى بعده الحياة
انا حتى لما بغنى
بيبان فى غنايا حزنى
ما هو قلبه حتة منى ازاى ما اقولش اه
بخبى حنينى اليه
وبدارى انى بحزن
بقول مش عايز اشوفه
مع انه واحشنى جدا
جداًَ جداً جداً جداً

^
^
^
^
^
^

جرحتك حبيبي جرحتك سامحني بعادك حبيبي في قلبي جارحني
قول لعنيك حبايبي دايما تفتكرني ياناسي روحي ياناسي عيني امنتك حبيبي بالخير افتكرني
ياناسي روحي ياناسي عيني امنتك حبيبي بالخير افتكرني
ده كفايه جرح المر وايامي اللي مش بتمر
وكفايه كفايه كفايه ان انت مش جمبي
قلبي بيبكي علي كل يوم فراق في بعدك حياتي مافيهاش غير اشتياق
سيبتك وانا مش عايز اسيبك وانا قلبي حزين
ذنبك ايه تستني حبيبك وتضيع في السنين ليه تأخدك أحزاني ماهي كده كده واخداني
ليه تندم ليه تتعب وحياتي لتنساني
ياناسي روحي ياناسي عيني امنتك حبيبي بالخير افتكرني
ياناسي روحي ياناسي عيني امنتك حبيبي بالخير افتكرني
ده كفايه جرح المر وايامي اللي مش بتمر
وكفايه كفايه كفايه ان انت مش جمبي
^
^
^
^
^
كان ناقصك ايه علشان تحس ولا هو كلام وبس
كنت اكتر من حبيبتك ولا انا فهمتك غلط
نص عمرك كان فى حضنى لو تموت ولا يوم تسبنى
هو دا كلامك ليا ولا انا فهمتك غلط
مجاش على بالى اقولهالك ولا اجرح فيك
جيت على نفسى من الاول مكنتش ليك
يادوب انا بس بتكلم على اللى انا فيه انت ليه بالشكل دا
راضى عن نفسك كدا

لو خلاص مرتاح ضميرك مش مهم انى اتظلم
قلبى عمرى ماهمو جرح فيها ايه مفهمش صح
دا انت على راى اللى قال اللى يخاف منك سلم
^
^
^
^
^
^
^

هسال واسيبك لضميرك
مبجيش انا علي تفكرك
واناطول غيابك ياحبيبي مش عارفه اتنفس من غيرك

كل سنين الشوق والهوااا بقي هتروح فين بعدينا
ولا مكان الحب ياهوي كده ليه سبناه ومشينا
ليالي وانت فايتلى عيوني بالدمع ده غرقانه
ليه ماشي وسايب قلبي وعينى ليه سهاري وحزانى
هسال وسيبك لضميرك مبجيش انا علي تفكرك
وانا طول غيابك ياحبيبي مش عارفه اتنفس من غيرك

هات قلب غيرك يداوني
وانا اعيش ولاتبكيش عيني
ياتقول مكانك وانا اجيلك ياحبيبي يترجع وتجيلي

كل سنين الشوق والهوي بقي هتروح فين بعدينا
ولا مكان الحب ياهوي كده ليه سبناه ومشينا
ليالي وانت فايتلى عيوني بالدمع ده غرقانه
ليه ماشي وسايب قلبي وعينى ليه سهاري وحزانى
هسال وسيبك لضميرك مبجيش انا علي تفكرك
وانا طول غيابك ياحبيبي مش عارفه اتنفس من غيرك















7 التعليقات:

MR-BOLICA يقول...

روقى يا نيره مفيش حاجه مستاهله زعلك

Bant EL7ag Dracula يقول...

نونه حبيبتى محدش يستاهل انك تزعلى علشانه


انتى جميله اوووى من جوه وربنا هيرزق بواحد يفهمك بجد

NaiRa يقول...

احمد ... بوليكا

ربنا يخليك يا احمد يارب وتفضل ليا اخ غالى كده

NaiRa يقول...

نودى .... بنت المرعب

تسلملى يا نودى يارب انتى اجمل يا حبيبته قلبى

Kimmo Alahlaoy يقول...

والا تزعلى نفسك يانونه محدش يستاهل


اول زياره ومش الاخيره

NaiRa يقول...

ميرسى يا كيمو نورت البلوج
واكيد تنورنى فى اى وقت

Abdo يقول...

كان فاضل بس يا دوب انى البس توب الدنيا واتوه عنك لكن قلبى المغلوب بيخاف لا يدوب فى ليالي الشوق بعدك وما بين كده او كده مش مرتاح انا خليني بقي كده يمكن الهنا مدارى فى صبري عليك مش عايز بكره يفوت وانا لسه بموت واليل عمال يجرح والوحده تزيد النار وتزدني مرار والحزن يبات يصبح وما بين كده او كده مش مرتاح انا خليني بقي كده يمكن الهنا مدارى في صبرى عليك

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace