الثلاثاء، 7 أبريل 2009

الفراق اصعب ما فى الحياه




وقدرت تبعد كل ده وتغيب عليا واهون عليك تعمل كده يا حبيبى فيا
وانت اللى عارف اد ايه انا محتجاك وانى بموت لو عدى يوم من غير لؤاك
لو حبيبى يا حبيبى ليه تسيب الدموع فى عنيى لو نسينى قول نسينى وروح
ليه تقول كلام وليه تنساه واعيش معاك فى حيره واه
وليه تفوت فى قلبى جـــــــــــــــروح
مين يا حبيبى علمك القسوه ديه؟؟؟؟؟؟؟ انا كنت قبل ما اكلمك بتحس بيا
وانت اللى عارف اد ايه انا روحـــــــــــــى فيك وعمرى كلــــــــه هعيشه
ليــــــــــــــــــــــــــــــــــــك
لو حبيبى يا حبيبى ليه تسيب الدموع فى عيـــنى
ليه تقول كلام وليه تنســـــــــــاه؟
الفـــــــــــــراق
ليه الكلمه دى موجوده فى حياتنا
علشان دى سنه الحياه اننا نفارق؟
طيب ليه الوعود بتختفى عند الكلمه دى
ليـــــــــه بننسى وعدنا فى لحظه
ليه القلوب اللى بتحب بجد يبقى مصيرها كلمه الفرااااااق
( افعل يا ابن ادم كما شئت فكما تدين تـــــــدان)
كسر القلوب حرام يوم ما تكسر قلب انسان
اعرف ان قلبك هيتكسر فى يوم من الايام

3 التعليقات:

Bent Men ElZman Da !! يقول...

زى ما مكتوب علينا اللقاء مكتوب علينا بردو الفراق
ده جزء من حياتنا
ايا كان الاشخاص اللى بنفراقهم بس دى حاجه مكتوبه علينا هانشوفها يعنى هانشوفها
وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم

Bant EL7ag Dracula يقول...

انا مع دبنا يا نيره يمكن ربنا عاوزلك حاجه احسن

ماتزعليش يا نونا

NaiRa يقول...

اكيد ( دى سنه الحياه )
بس تعرفو ان بجد بيبقى اصعب شيئ بجد اوى انك تفارق حد بتحبه ):

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace