السبت، 4 أبريل 2009

على شاطئ البحر


انهارده انا كتبت حاجه كده بصراحه مش انهارده يعنى
انا كاتبها من فتره بس مكنتش كملتها بس
انهارده كملتها
يارب تعجبكم بقى
<
<
<
<

<

<
<
<
على شاطىء البحر ارى صورتك امامي
احدث كل ليله نجوم سمائي
احدثها عن شجني وشوقي وغرامي
لعلها تخفف عني حزني واهاتي
فحياتي بدونك لاتسوي
انا بدونك ضائعه
انا بدونك ورده ذابله
لعلك ترى دموعي الساقطه
اجلس محدثه البحر اشم رحيق الزهر
لعلي القاك ولو طال الدهر
افتقدتك ياحلم عمري
افتقدتك ياحلمي الوردي
افتقدتك يامطر يروي ظمأ قلبي
لعلك تسمع همسات صوتي
وكل نبضه من نبضات قلبي
وكل لمحه حزن من بصري
وكل دمعه ساقطه من عيني
يزداد بها المي وشوقي انتظرك بشوقي
انتظرك بحرقتي
انتظرك بدموعي
على امل ضوء شموعي
الى متى وانا انتظر
وانتظر؟؟؟



4 التعليقات:

Resala يقول...

اوعى وشك
اول تعليق
هيييييييييييييييه
كده انا ليا نص جنيه ...ماليش دعوه...
طبعا كلماتك اكبر من انى اعلق عليها
لكن بجد
كلمات جميله
احساس صافى
لمس اوتار القلوب برقه
دمت مبدعه
والحمد لله انك كملتيها
ويارب دايما كده
جيمى

NaiRa يقول...

ميرسى يا جيــــــمى يا قمر
نص جنيه ايه هو كلكو داخلين على طمع ليه بقى والله اعيييط
ولا انا مبدعه فى كلماتى انك مبدع فى ردك وميرسى على الرد يا جيمى
ونورت البلوج

Bant EL7ag Dracula يقول...

ايه ياعم الرومانسى انت


انا كدا هعيط والله هعيط

بجد جامد يا نونو

وعاوز تعرف ايه يا جيمى وعارفه لو قولتى حاجه يا نيره


هعضك من منخيرك

والختام

نيهاهاهاهاهاهاههاها هع هع هع هع

Bent Men ElZman Da !! يقول...

لا حلوه يابت يجى منك :P

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace