الأربعاء، 4 أغسطس 2010

ورجعنا تانى



ورجعنا تانى شوقى ليك خلانى انسى اى بعاد ما بنا وكل يوم عدى يلهوى
لا انا شكلى بسرح كتير وبحب ادندن اوى معجبه بصوتى انا
احم احم
المهم بئا بئا
انا جيـــــــــــــــــــت تبعا تبعا نورت البيـــــــــــــت
وحشتووووووووووونى جدا جدا وميرسى لكل اللى عملولى كومنتس فى غيابى
وحشنى اصحابى ووحشتنى مدونتى بيتى الصغيور
ويارب يكون الكل فى احسن حال
وكل البنوتات كويسين وكل الشبابات كويسين بردو
ومش هغيب تانى بس هقلل من الدخول شويه فى رمضان
ساعه لقلبك بئا وساعه لربك بس فى رمضان لازم على الاقل 12 ساعه لربك وساعتين لقلبك حلو اوى
وكل سنه وانتم طيبييييييين
وعاوزه الفوانيس تنزل مطره عليا
فى فانوس نزل جديد على شكل عروسه عاجبنى اوى بس ب 90 جنيه بينى وبينكو بقول لماما
لقيتها راحت مزعقه فى وشى وقالتلى 90 جنيه ليه انتى اتسخطى (حبيبتى يا مامتى مش بتستغلى عليا حاجه)
قالتلى لو جبتلك الفانوس ده مفيش كروت شحن هتتجاب للموبيل تبعا غصب عنى زى البطيخه قولت مش مهم الفانوس
اصحابى حبايبى (شويه تثبيت زى الفل) مش هيستغلوه عليا
وعلشان الناس اللى مش فى القاهره او بعيده عنى
ممكن تبعتوه مع اى سواق فى الموقف وانا خده عادى جدا
وهنيالك يا فاعل الخير(حبه شحاته)
وكل رمضان عليكم وعلى اهل بيتكم بالخير


3 التعليقات:

محمد التركى يقول...

ياألف حمدله على السلامه
نورتييييييييى البلوجر كله والله
ولاون اسكندريه هضلم من غيرك بس نورتى بيتك الجميل
ويارب تكونى أتبسطى عندنا
أيه كانو كرما معاكى ولا

وياترى بلبطى فى الميه ولا مالكيش فى العوم
يالله الصيف خلص بقى (بالنسبه للمصيفين طبعا)
أما بالنسبه لينا أحنا أهل اسكندريه الصيف يبدء فى دلوقتى
علشان تكون اسكندريه خفت بقى من الزحمه

تالف الف حمدله على سلامتك
وكل سنه وأنتى طيبه يانونا

لما أروح بقى أشوف البوست لحسن ماشفتهوش
قولت ادخل ارحب بيكى وبوصولك بالسلامه

محمد التركى يقول...

أنتى عايزة فانوس
ياسلام بس كده
3 فوانيس يكونو عندك
بس حساب الميكروباس من اسكندريه لحد القاهره على مين بقى
هههههههههههه
طيب كنت قلتى وانتى هنا كنتى وفرتى
صح ولا ايه


كل سنه وانتى بالف خير وربنا يجعله رمضان كريم علينا وعليكى وعلى امه محمد أجمعين يارب

تقبلى مرروى
ومتبقيش تغيبى بقى علينا
وتشرفينى فى اى وقت

تحياتى لقلبك الطيب وعيونك اللى تجنن

محمد التركى

NaiRa يقول...

محمد

ميرسى يا محمد على اهتمامك وتسلم يارب
واسكندريه منوره باهلها كلهمبس للاسف منزلتش الميه كتير لان الموج كان عالى اوى وانا كنت بخاف وبعدين كان فيه قناديل كتير اوى وانا بخاف لما قنديل عضنى منزلتش البحر تانى لانى مكنتش بقدر امشى على رجلى بس بجد كانو احلى ايام قضيتها الصيف ده
وبجد بجد يا بختكم ببلدكم


نيجى بئا للبوست
يعنى هتجبلى 3 فوانيس بحالهم
لا كفايه واحد من ابو شمعه
وانت طيب يامحمد تسلم يارب ومش هغيب عنكو تانى خلاااااااص
وميرسى على المجامله الرقيقه دى

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace