الخميس، 5 أغسطس 2010

الناجح يرفع ايدو (انسان عادى)



والناجح يرفع ايدو هيييييييييه ويغنى فى عيدنا وعيدو هييييييه
ونقول ونقول دايما ناجحين على طول دايما
واقوووووووول الف الف الف الف ملياااااار مبروك يا عبده ( انسان عادى )
بجد مبسوطه اوى انك اتخرجت وفرحانه بجد اوى انك اخيرا حققت املك عقبال الجيش يارب
وزعلانه ان كليه الهندسه عندنا هتضلم عشان انت مشيت يا بودى
وعقبال كل اللى لسه نتيجتهم مش ظهرت تظهر بالنجاح يااااااااارب
وبودى من الاخر كده كل الاحتفال ده عشان مش تنسى البيبسى والجاتوه
بس انا متفقه معاك بغض النظر عن البيبسى والجاتوه اللى هيتجابو هيتجابو
عاوزه الشيكولاته والزبادو بالخوووووووووخ
وياريت الجاتوه من لابوارررر عشان نبقى على نور وياريت يكون جاتوه شيكولاته او ملفيه عشان مش بحب الفانليا
مستنيه كل ده قدام كليه الهندسه وهاجى اخدهم علشان اشطه
والف الف مبروووووووووك يا بوده ويارب النجاح دايما فى حياتك

2 التعليقات:

محمد التركى يقول...

سلامو عليكم
ياستى عقبالك
والف الف الف مبروك لأنسان عادى
انا والله معرفهوش بس هدخل عنده اباركله بنفسى
وعقبال لما تتخرجى
ولو عايزه نصيحه أوعى تتخرجى ابداااااااااااا

اصألينى انا الكليه نعمه والله
بعد التخرج كل حاجه هتتقلب العكس
الاحلام الورديه
هتبقى سوده
والوعود كل اللى بيوعده باشغال مفيش كده
هيفصو ملح ويدوبه
ياله بلاش بلاش
اتخرجى انتى بس وربنا معاكى

باقه ورد لأجمل عيون

محمد التركى

NaiRa يقول...

ربنا يخليك يا محمد وتسلم يارب على متابعتك دى
وانسان عادى عبده اخ غالى وعزيز علينا كلنا وربنا معاه يارب ومعانا كلنا
وانا عن نفسى متخرجه من زمان وانا على باب الله اهوه هههههههههههههههه
يلا ربنا يسهل الامور

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace