الأربعاء، 24 مارس 2010

miss u 4 all

سلام عليكم ورحمه الله
بجد وحشتونى كتير انا غبت حوالى 8 شهور بجد وحشتونى جدا
ورجعت تانى لانى اشتقت اوى للمدونه بتاعتى ولانى افضفض بقالى كتير مش فضفضت خالص
واتمنى انى اعرف ناس جديده لانى بجد مفتقده ده

8 التعليقات:

safa7_karmooz يقول...

حمد الله بسا

بس انتى كنتى مخطوفة ولا ايه؟؟ :D

NaiRa يقول...

هههههههههههههه ميرسى يا جميل
لا بعيد عنك كنت بعيده شويه عن النت او بالاخص عن عالم التدوين وميرسى اوى لمرورك مدونتى

NaiRa يقول...

على فكره عاوزه اقولك انت فى الملف الشخصى بتاعك كاتب فيلم بتاع ماندى مور بجد عاوزه اقولك انى ممكن تبقى صديقى بسبب الفيلم ده انا بعشقو هههههههههههههههه

لاسع افندى يقول...

حمدالله على السلامه


تحياتى

غير معرف يقول...

الحمد لله على سلامتك ياقمر

وين هالغيبة ليك وحشة والله

الحمد لله انك بخير ونورتي عالم التدوين من تاني

بالتوفيق ياقلبي

من كل بستان زهرة يقول...

حمد الله على السلامه

أرجعي نوري عالم المدونات تاني

سلامي ليك يا جميله

Unknown يقول...

انا ناس جديدة
ممكن نتعرف ؟؟؟؟؟؟
ههههههه
فعلا دي اول ادخل مدونتك واتمني متكنش الاخيرة
اتمنالك التوفيق في حياتك وفي المدونة
وياريت ما تبعديش عنها تاني

NaiRa يقول...

لاسع افندى

ميرسى على مرورك شرفتنى

نـــوارة
حبيبى قلبى اللى بعشق مدونتها تسلملى يا قلبى على سؤالك دايما بالتوفيق انا وانتى

من كل بستان زهرة
ميرسى كتير لزيارتك وبجد مبسوطه بمرورك

انسان عادي
تسلملى يا قمرى واكيد ليا الشرف انى اتعرف عليك لانك واضح انك محترم وان شاء الله مش هبعد تانى
نورتنى والله

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace