الجمعة، 26 مارس 2010

اندهاش





طبعا اكتر الناس اللى كانت متابعه مدونتى كانت عارفه انى مرتبطه وبحب انسان اسمو عبدو
وكتير اوى شافو ردوده او انى كتبت حاجات كتير عنه
بس للاسف الانسان ده اختفى من حياتى مش بمعنى اختفى انه شبح يعنى
لا بس للاسف بعد واختار طريق غير طريقه كنت كتير بقول ان لو الانسان ده بعد عنى حياتى هتدمر
بس انا اينعم تعبت شويه بس عايشه اهوه
بس اينعم حاسه بفراغ كبير فى حياتى لانى انا اصحابى القريبين منى معدودين وهو كان لى حاجه كبيره
بس ياترى انا هفضل حاسه احساس الوحده ده كتير
ولا يمكن عشان لسه متأثره بالموضوع
يا عالم بكره مخبى ايه وربنا مخبيلى ايه يمكن فى حاجه احسن مستنيانى
اتمنى ده يارب
NaiRa

12 التعليقات:

Unknown يقول...

احم احم
هو طبعا الموضوع صعب
بس ان شاء الله تقدري تعدي المرحلة دي
ولازم تعرفي ان كل شئ نصيب
واكيد باذن الله اللي جاي احسن
ربنا يوفقك

سَارةٌ يقول...

نمـنممم .. هو انا معرفهوش صراحةً ..

بس إتأكدي إن ده خير من ربنا ..

واحلى حاجه إنك متفائله وعارفه ان بكره هيكون احسن من امبارح ..

ومفيش احلى من انك تبقي عايشه كده يابنتي .. من غير حب ولا بتنجان ..

بس انتي فرفشي كده بس .. وعايزين بوستات كلها انبساط وفرح .. ^_^

NaiRa يقول...

تسلمى يا حبيبت قلبى على رأيك ده وفعلا يمكن ربنا مخبيلى حاجه احسن ومتقلقيش انا دايما متفائله خير فى كل حاجه
واكيد فى بوستات كتير جايه حلوه

NaiRa يقول...

انسان عادى


اكيد كل حاجه فى دنيتنا هى نصيبنا محدش بيشوف غير نصيبه واللى ربنا كاتب انه يشوفو
تسلملى يا قمر وميرسى اوى ع مرورك

Bent Men ElZman Da !! يقول...

اييييييه دونييييييياااااا
كلنا لها :D :D :D

من كل بستان زهرة يقول...

مفيش حد بيفضل على حاله

أكيد هو مفيهوش خير ليكي.......وربنا بيحبك انه بعده عنك

مفيش حزن بيدوم ولافرح بيدوم

الأحساس الي انتي حاسه بيه دلوقتي

كمان شويه هيروح وهتفتكري الأيام دي وتقعدي تضحكي
على نفسك ازاي انا كنت كده

طبعا لما تلاقي انسان يستحقك بجد

انشاء الله قريب ياجميله

دومتي بخير

NaiRa يقول...

Bent Men ElZaman Da

داخله ترب الغفير يختى شويه وهتقوليلى وحدوووووه لا الها لا الله
امشى بره يا بت انتى


من كل بستان زهرة

كلامك صح يا حبيبتى فعلا مفيش حاجه بتدوم
ربنا يخليكى على ردك ده ونورتينى

راوى المقهى يقول...

على فكره دى اول مره ازور فيها مدونتك وكانت عن طريق الصدفه بس بصراحه انا لسه خارج من تجربه مشابهه بس الحمد لله قدرت اواصل وربنا عوضنى خير فقط دعينى اوضح لك.. ان المهم فى كل مانكتبه..هو مانكتبه لا غير فوحدها الكتابه هى الادب .. وهى التى ستبقى وأما الذين كتبنا عنهم فهم حادثة سير... أناس توقفنا امامهم ذات يوم لسبب أو لاّخر.. ثم واصلنا الطريق معهم أو بدونهم.
شدى حيلك سلام ومستنيكى فى المدونه بتعتى

NaiRa يقول...

نورت المدونه يا قمر
وميرسى اوى لرأيك ده بس بالنسبالى الموضوع مكنش حد وقفت قدامه لفتره وكملت طريقى لانه من المفترض انو كان هيكملو معايا لاننا كنا مخطوبين وعلى طريق اننا نتجوز بس النصيب غلاب زى ما بيقولو وميرسى اوى لمرورك وان شاء الله اكيد هزور مدونتك شيئ يشرفنى

Bent Men ElZman Da !! يقول...

بلا ترب الغفاير بلا بتاع ما هو ده اخرك
انا جايه بس اعلق على حاجه واحده
عجبتنى جدااااااا جمله راوى المقهى
اما الذين كتبنا عنهم فهم حادثه سير
عجبنى جدا التعبير ده بصراحه
فعلا بيعبر عن الناس اللى بتمر مجرد مرور بس
احيانا تسيب اثر واحيانا لا

safa7_karmooz يقول...

Don't Rush

محدش عارف بكرة فيه ايه وامبارح جى منين

المهم النهاردة هنعمل ايه

طبعا انا مش فاهم ولا كلمة انا كتبتها ..

بس ده مؤشر حلو يعنى ان ربنا هيوفقك وهتلاقى حد تانى شوور قدام

^_^

NaiRa يقول...

Bent Men ElZaman Da

هو انا مش قولتلك يا بت انتى بره كتك وكسه
وبعدين راوى المقهى بجد عجبنى كلامه كله وان كمان المعنى ده بيقول اننا منوقفش عند حاجه ونقول هى دى نهايه الدنيا لا بالعكس فعلا هى حادثه سير يعنى موقف زيه زى اى حاجه بتمر فى حياتنا


safa7_karmooz
اسكندريه بلد الجدعان
نورت يا قمر المدونه وتسلم لمرورك
وميرسى على الدعوه الجميله دى
نورتنى

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace