الخميس، 23 سبتمبر 2010

قلبت بجد








اهى قلبت بجد شكلنا بئا كدا بنحب بعض ونبى تب عمرك شوفت حد هيموت من كتر اللهفه عليك؟
اوعى تقولى لاء حلفتك تتكلم بحق انا قلبى مبيبطلش دق اول ما عنيا بتيجى فى عنيك
مممممممم
مش عارفه ابتدى منين او اقول ايه بس هقول حاجات محسوسه جوايا
حاجه قدامى حلوه اوى بس خايفه اقربلها
لانى دايما كنت بشوف حاجات حلوه كتير ولما اقربلها تطلع اوحش مما ان اتخيل
بس ياترى كل حاجه حلوه من بره بتبقى حلوه من جوه بصراحه انا مش عارفه !!
ومستغربه نفسى ازاى ابئا ملهوفه اوى كده عليه يمكن معرفوش كويس بس بيوحشنى اوى
مش ببئا عاوزه اعمل حاجه غير انى اكلموا ببئا مبسوطه وانا بسمع صوته
كل ده كويس وحلو بس اخرته ايه
مش عاوزه اتعب ولا اتوجع
عاوزه اقرب بس خايفه اتوجع ومينفعش ابعد لان ده بئا شيئ اساسى فى حياتى
انا مش فاهمه حاجه ومش عارفه حاجه كل اللى انا عرفاه انى عاوزه افضل مقربه كده مش عاوزه ابعد
وربنا يقدم اللى فيه الخير
واكيد ربنا مش بيبعت حاجه وحشه بس المهم انى اقدر اخد بالى عشان متخمش فى الحاجه الحلوه لو طلعت وحشه

3 التعليقات:

من كل بستان زهرة يقول...

ايه ياعم الحبيب ده كله
قربي ومتخفيش
الخوف ده هيخليكي تخسري كتير
قربي بس وسيبي مشاعرك للي بيحبك
طبعا مع شوية عقل
ربنا يسعدك ويوفقك

محمد التركى يقول...

السلامو عليكم

حب ياسيدى حب
وأوعه فى يوم تخاف
الحب هو الحب
والقلب هو القلب
طلعت نزلت هتحب وتتحب
وفقت رفضت هيدخل قلبك الحب
رحت أو جيت هتقول انك حبيت

أزيك ياقمر الدنيا كلها
وحشانى جدا جدا جدا فوق ماتتخيلى
أنتى من الناس المحترمه الخلوقه اللى دايمآ كنتى بتسألى عنى فى غيابى
ربنا يبارك فيكى ياأجمل عيون على البلوجر

أنتى خايفه ليه سبيها على الله
أهم حاجه أنك تكونى بتحبيه
لو بتحبيه أوعى تسبيه
وأكيد هو كمان بيحبك وبيحبك قوى كمان
وأذا كان بيحبك أوعى تسبيه يروح لغيرك
حفظى عليه وصونيه
وحوطيه وأمسكيه بأيدك وسنانك
بس أوعى تعضيه هههههههه

ربنا يسعد أيامك يانونا
يـــــــــــــــــــــــــارب

تحياتى لأجمل عــــــــــيون على البلوجر كله

محمد التركى

NaiRa يقول...

مش هعرف ارد بس كل الىل هقولو
خـــــــــــــــــــايـــفه والخـــــوف مالــــــينى

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace