الثلاثاء، 15 يونيو 2010

العقرب



اولا كده سلامو عليكو

يارب الكل يكون بخير
وياريت اى حد من مواليد برج العقرب للرجااال ... ميزعلش منى يا جماعه اختلاف الرأى لا يفسد للود قضيه
بصو بئا انا صدمتى فى برج العقرب ده حاجه كده بقت عملالى قلق فى دماغى ناس كتير اوى
بقابلهم بيكونو من مواليد برج العقرب وتقريبا صفاتهم واحده
وبيتفقوا كمان على 3 حاجات موجوده فى كل مواليد برج العقرب
التلت حاجات دول هما الغدر - الا مبالاه او البرود - الانفصام فى الشخصيه

نتكلم بقى عن واحده واحده اولا كده
الغدر : هما غدارين لابعد مدى وانا بقولت فوق يا جماعه محدش يزعل منى بس هما فعلا غدارين اوى
مش بيقوا على حد بيبيعوا عن اقرب فرصه وتلاقى الانسان اللى بيتكلم مش حاسس بنفسوا ودايما شايف انه صح وانه عبقرى زمانه
ومبيغلطتش ودايما صح

نيجى لتانى حاجه وهى ......
الا مبالاه او البرود : الحاجتين دول بقى يا جماعه من اهم العيوب انهم كمان عنده قمه فى البرود والاستفزاز
ودايما حاسين ان دى روجوله او جدعنه انهم يبقوا باردين وميتعصبوش علشان ده مش من الاحترام امال فين بقى الرجوله والنخوه اللى بتبقى فيهم دى؟ نفسى افهم ده بنقرا عنها بس ولا فعلا الرجوله والنخوه دى ماتت فى حرب 73 مش فاهمه يعنى بيفكرو ازاى


نيجى لاخر حاجه واهم حاجه ...
الانفصام فى الشخصيه : اوقات تحسوا انهم بشخصيتين مره حد طيب وحساس وحنين ومره حد عصبى ومتهور وبارد يعنى مثلا يبقى مرتبط بواحده وعامل معاه مشكله تقريبا سايبين بعض ويكلمها يقول انتى وحشتينى تفرح هى بقى انو رجعلها يقولها لا انت وحشتينى بس انا كنت عاوز اقولك كده لكن احنا زى ما احنا مفيش اختلاف
يلهووووووووووى على البرود حاجه بجد مستفزه ولا يقولها انا بحبك اوى ومقدرش اعيش من غيرك وانتى كل حياتى
بس للاسف مينفعش نكمل ده انت بنادم ررررررررررررخم اوى
ولا مثلا يبقى نازل جايبلها هدوم وبديهات قصيره مثلا ويجى يقولها بعديها لا مش تلبسيهم هو انا همشى معاكى وانتى بالمنظر ده
بزمتو مش ناس مستفزه بتوع العقرب دول؟؟؟؟؟؟؟
والكلام ده والله حصل ومش هقولكم شخص واحده اللى شوفتوب الطريقه دى لا ده كتير كده من مواليد برج العقرب
عموما نصيحه لاى ام حاولى تظبطى حملك على اى شهر غير من نص 10 لنص 11 بعد كده اولدى براحتك بقى
واى بنوته متحاوليش ترتبطى بواحد من مواليد هذه البرج المعلون
عشان انتى هتخسى وهيتحرق دمك وهتشيلى المراره وهتتجننى رسمى وهيجيلك الضغط والسكر وهو هيكون اعد فى بيتهم بياكل بيتزا وبيشرب عصير خوخ
فا اياكم وبرج العقـــــــــــــــــــــــرب

اختكم اللى اتفقع مرارتها وجالها الضغط
NaiRa

8 التعليقات:

من كل بستان زهرة يقول...

أولا وعاشرا ومليونا
وحشتيني جدا
وقلقتيني عليكي أوي
أيه الأختفاء ده كله

أوعي تقولي السبب فيه برج العقرب
ده انا أمسحه من عالم الأبراج


(نصيحه لاى ام حاولى تظبطى حملك على اى شهر غير من نص 10 لنص 11 بعد كده اولدى براحتك بقى)
هههههههههههههههههههههه
حلوه ظبطي حملك
والا انتي حره هتندمي طول عمرك
ومراة ابنك هتدعي عليكي

انا بصراحه يا نيرو مليش في الأبراج أوي
بس بعد كده هتخليني أركز مع بتوع العقرب دول

يلا ربنا يستر ويبعدهم عننا

للمره المليون وحشتيني

Unknown يقول...

احم احم
سلامو عليكو

ازيك يا نونا
وحشاني جدا جدا
فينك كده من زمان

مع اني مش بقتنع ولا بصدق كلام الابراج ده
بس شكلك محروقة منه قوي

عموما متزعليش نفسك
وياريت متصدقيش في الكلام ده
عمرك ما هتقدري تحكمي علي كل الناس زي بعض
روقي يا نونا كده ومتوقعيش الناس في بعضيها

بس علي فكرة انا مش عقرب
هههههههه

باي يا جميل

الشاعر الحزين يقول...

نونا أنا مش عارف أقولك ايه بصراحه لكن يمكن تعليقى المره دى يكون مختلف كتير عن كل مره بس أعمل ايه صريح وصراحتى رخمه شويه

أنا طبعا مش بتفق معاك خالص فى الموضوع ده مش لأن برج القرب كويس والكلام ده لأ اطلاقا أنا أساسا رافض فكره الأبراج دى تماما

لأن صدقينى ده مش علم والله ده نوع من أنواع الشرك الأصغر لأن ده تدخل فى علم الغيب بغض النظر عن انه أحيانا بتصدف وبتتفق الأراء مع الأفعال فعلا لكن ده قدر ربنا مش علم البشر

أتمنى متزعليش من كلامى بس غصب عنى لازم أقولك كده عشان حاجتين أول حاجه هى انى بجد خايف عليك ومش عايزك تقعى فى التفكير فى ما يغضب ربنا سبحانه وتعالى والحاجه التانيه هى صراحتى الرخمه شويه

وعلى فكره أنا مش برج العقرب
أنا على حسب سمعى بيقولوا يعنى انى من مواليد برج الميزان
بس بصراحه مش عارف أنا كام كيلو بالظبط

هههههههههههههه

أوعى تزعلى يا نونا بجد مقدرش على زعلك

دمتى يارب بكل الخير

(ست* جنى* الحسن) يقول...

سلامو عليكو..
متشغليش بالك اوى بالابراج يابنتى احسن مش هتخلصى .
على فكرة بابا من مواليد برج العقرب 17/11 وبجد والله
مافيهوش اى حاجة من اللى قولتيها دى.
الله يعزك ويفرح قلبك ويسعد ايامك.
انى احبك فى الله

NaiRa يقول...

من كل بستان زهرة يقول


انتى بقى وحشتييييييييييينى بجنااااااااان بجد كنت موت واكلللللمك
متقلقيش يا حبيبتى انا مقدرش ابعد عنكم

والله يا زهره انا يمكن مش بؤمن بالابراج بس بحب اقرا عنها كتير لنا بعض من الحاجات بتاعتها دى بتبقى صح زى البرج الجربان ده ههههههههههههههه
ابعدى عنه بقى ومش تحاولى تعرفى حد منه
ومس يوووووو بقى كتييييييييير



انسان عادي
بووووووووووووووووودى واحشنى اوووووووووووووووووووووووووووووى كتير خالص مالص
عادى اهوه كنت مع برج العقرب هههههههههههههه
انا مش بحكم على الناس والله يا بودى بس اصلى محروقه منه اوى برج حكير ههههههههههههههه
ومتقلقش اكيد كل الناس مش زى بعضها بس يمكن انا اللى قابلت الجزء الوحش وربنا يخلينى اقابل الحلو عشان اقتنع هههههههههه
والحمد لله انك من قبيله هذه البرج هههههه
باى يا قمرى



الشاعر الحزين

علاء باشا يعنى اسمع احلى سلام للجيش واللى طالع عينهم ومش بنشوفهم غير كل فين وفين
ازيك يا علاء يارب تكون بخير وواحشنى جدا اخر حاجه
انا كل الموضوع يا علاء انا مش بؤمن بالابراج استغفر اله العظيم بس لا انا بحب اقرا عنها كتير واوقات بيطلع كلامهم صح هى صدف طبعا لان كل حاجه فى علم الغيب بس انا مجرد بحب اقرا عنهم بس مش اكتر ولا اقل ومش تزعل انت منى انا مقصدش حاجه والله كل الحكايه انى بحب الابراج يعنى مش اكتر
وانا عمرى ما ازعل منك انت اخويا ومش عيب النصيحه



وتسلموووووووووووووووولى كلكم على الكومنتس

NaiRa يقول...

(ست* جنى* الحسن)

وعليكم السلام يا قمرايه

اولا اسففففففففففه جدا لان باباكى كان برج الغقرب
بس والله انا قولت مش كلهم او يمكن انا قابلت الجزء الوحش وارجوكى مش تزعلى وربنا يحفظلك باباكى
وتسلميلى يا حبيبتى على المرور ويسعدك ويفرح قلبك انتى كمان

محمد التركى يقول...

سلامو عليكم

أيه ياست نونا مالك ومال بتوع العقرب بس
انا على فكره برج العقرب 29/10
بس مش ده السبب والله على رأى فى الموضوع ده

أولآ وحشتنى مدونتك ووحشانى
انا اسف على التأخير لكن كنت بعيد شويه عن النت والتدوين مش بسبب الابراج هههههه بس بسبب الشغل

المهم بصى ياستو انا
أنا مش مع الابراج أساس ومش بحب ابص عليها ولا على الصفات ولا على ايه يمشى مع مين لالالا خالص
بص أنتى أنسانه جميله ومتعلمه وفاهمه
التعميم من الجهل لا يمكن تربطى صفات ملاين الرجاله مواليد برج العقرب ده والله أعلم هما كام بصفات واحده وشخصيه واحده وأسلوب واحد علشان مجرد أنهم مواليد كام يوم زى بعض
لالالا كل حاجه فيها الحلو والوحش
وصوابع ايدك مش زى بعضها
أذا كان أنتى بقى حظك كده ووقعتى مع كسر بتاع العقرب نعمل ايه احنا بقى
ذنبنا ايه
ثم ده برج العظماء يانونا
الله اعلم مش عارف
هههههههههههههه

المهم خلى بالك المره الجايه
أبقى شوفى بطاقته

بجد جميل البوست وأسلوبك جميل جدا
تقبلى تحياتى
وتيجى بالسلامه من اسكندريه والله هتنورينا
بااااااااااااى

محمد التركى

NaiRa يقول...

محمد التركى

ازيك يا جميل عامل ايه يارب تكون بخير واسمع سلام لجدعان اسكندريه
والله يا محمد مش تزعل منى انا قولت انى يمكن اكون وقعت فى الجزء الوحش واكيد صوابعى مش زى بعضها واحلى سلام للناس الكويسه اللى فى برج العقرب اى خدمه اهوه
مبطلعش دى غير للغاليين
ونورتنى يا محمد تسلملى يارب

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace