الاثنين، 17 مايو 2010

عدل ربنا


أهـــــون عليــــــا نفتـــــــرق
مـــــن إن قلــبى يتحــــــرق
وأنا شايفه عمرى بيتسرق
قــــــــــدام عنيــــــــــــــــــــا
جرحتنى إنـــت بإيديــــك



ضيعتنى وأنــا بين إيديك
طيب قولى ليه أبقى عليك
وتزيد الأسيه فـــــ قلبـــــى
تـــــــزيد الأسيــــــــــــــــه


حاولت أبقى عليك زمان
قلبك خـدع وغـدر وخـان
واللى ما بنا دا بس كــان
دلوقتى لأه مــلوش وجود


وكل حبى فـــــ قلبــى ليك
أصبح دعـــا بدعيه عليـك
تصبح فــ يوم جرحك ماليك
تنده عليـــا بأعلى صــــوت
تنده عليا خلاص بمـــــوت


وأهـــو يبقى عـــدل ربنـــا
من جرح قلبى فــــ حبنــا
دلوقتى يبقى إنـــت وأنــا
دوقنا المرار من جرحنا


أهون عليا نفترق ..... وأهو يبقى عدل ربنا

12 التعليقات:

غير معرف يقول...

صباح الخير

أكيد بالحاله اللى وصفتيها كدا يكون عدل ربنا

الحب بيموت مع جرح الحبيب لحبيبته أو العكس

وعلى ما اعتقد ان الفراق زى ما اختارى أسلم طريقه

بعد الجراح والاسيه

وكل حبى فى قلبى ليك

أصبح دعا بدعيه عليك

الجزء ده تحفه

بس الواحد قلبه ضعيف وخايب مبيعرفش يدعى بس عجبتنى اوى بجد تسلم ايدك ياقمر

دمتى بخيررر وسعاده يانونا

غير معرف يقول...

ضفتك عندى عشان اعرف اتابع من خلاله البوست الجديد

بعد اذنك يانونا

كل الحب

أحــوال الهـوي يقول...

رائعه
تملكين كل الحس الجميل للكتابه
الكلمة المعني الحركة

مصادفة جئت الي مدونتك و لعلها مصادفة سعيدة ابدا بها يومي

تحياتي

غير معرف يقول...

ليه المراره دي كلها؟

ما حصلش نصيب وخلاص

كل في طريقه وبنا يسهل له

عقاب كافي جدا

من كل بستان زهرة يقول...

نيرو ياحبيبتي يا جميله
أيه الكلمات الحلوه دي

تحسي كده بوحده مغلوله أوي
عجبتني جدا
وكل حبى فــ قلبــى ليك
أصبح دعـــا بدعيه عليـك

ياساتر لما الحب بيتحول
ربنا مايوقعنا في الرجاله دي
ربنا يسعدك دايما ياحبيبتي
أه بقولك انت معزمه عندنا
شوفي نفسك تكلي أيه وانا اعملهولك قصدي ماما تعمله

الشاعر الحزين يقول...

الله الله الله

لالا دا أنتى كده بقى هتخلينى أعتذل التدوين وأجى أقعد على باب مدونتك بس أقرأ روائعك دى وأتعلم منك

بجد بسم الله ماشاء الله خاطره مفيهاش غلطه


وأحلى ما فيها اختيار العنوان عدل ربنا

عجبنى قوى اختيار العنوان وفى نفس الوقت يكون العنوان هو أخر جمله فى الخاطره بجد هايله يا نونا والله هايله

دمتى بكل الخير يارب

NaiRa يقول...

الحب الجميل

اولا بجد شرفتنى بمرورك وده بجد اسعدنى
اما حكايه ان الحب بيموت فالحب عمره ما بيموت القلب هو اللى بينجرح بس عمره ما بيموت لاننا بنعيش بعده وبنقدر نحب من تانى ونعيش وسط الناس
فعلا الواحد قلبه خايب عمره ما الانسان بيقدر يكره
او ممكن انا فعلا مبعرفش اكره حد مهما كان عامل فيا ونورتنى وشرفتنى بزيارتك وليا الشرف انك تتابع مدونتى

NaiRa يقول...

أحــوال الهـوي

نورتنى يا جميل واسعدنى بمرورك وان شاء الله دايما كلامى يعجبك
وميرسى ليك تانى جدا على زيارتك

NaiRa يقول...

مصري جدا

انا ده بس كلام بكتبو يا مصرى بس انا مقدرش فى الحقيقه اعمل حاجه لانى بيقولو عليا هبله اقصد طيبه بس معلش الطيبه اللى انا فيها هبل
يعنى انا مجرد اخرى كلام وبس متقلقش
ونورتىن بزيارتك ميرسى اوى ليك

NaiRa يقول...

من كل بستان زهرة

زهرتى قلبى يا نااااااس
واى غل يا اوختشى انبى غل ما بعده غل
نفسى اجى كده وهو واقف مدينى ضهره ارزعو قفا حكومه ههههههههههههههههههههه
مخدهوش حرامى فى جامع بس يلا الواحد طيب مبيرضاش يعمل حاجه

طيب انا هاجى اكل بقى
اعملولى ورق عنب اصلى بحبو اوى وبوسيلى ماما كتييييييير اوى وربنا يخليهالك يا قلبى ويخليكى انتى ليا

NaiRa يقول...

الشاعر الحزين

لولوووووووووووووووو اللى فكرت مووووووووت بالكومنت بتاعو
اولا انا مجيش حاجه والله يا ابنى جنبك وربنا ولا 1% منك
على الاقل انا وخداها كده هوايه لكن انت محترف بجد بسم الله ما شاء الله عليك
ربنا يحفظك يارب يا علاء
وان شاء الله هنزل حاجه قريب اوى يمكن بكره او انهارده وان شاء الله تعجبك وتشوفها قبل ما ترجع الجيش
نورتنى وشرفتنى وزيارتك دى تاج فوق راسى

غير معرف يقول...

الحب بيموت مع الجراح وبيفضل ذكرى
وانا بتكلم على الحاله الوقتيه اللى حصل فيها الحب

وعارفه كويس ان الحب ممكن يصحى تانى مع حب جديد بس بيكون الحب اللى قبليه مات

وانا كلامى ان الحب بيموت مع الجراح يعنى مش فى كل حالات الحب

شكرا لكى

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace