الجمعة، 14 مايو 2010

نسيت انساك





اوقات كتير بفتكرو او ممكن اقول انى مش بنساه اصلا
كتير بقعد افتكر هزاره معايا ولعبه معايا واقول ياترى لو كان موجود دلوقتى
كنت هبقى زى ما انا كده ولا كنت هبقى احسن ولا اوحش
اكيد كنت هبقى احسن انا يمكن الحمد لله مش معترضه على حاجه بعملها دلوقتى بس
كنت بردو هبقى افضل من كده نفسى اروحلو او هو يجينى وعشان مستحيل انه يرجع
فا بجد بتمنى انى اروحلو وحشنى اوى اوى اوى بجد يمكن انا كنت قريبه ليه اوى وكنت اقرب من والدتى واختى كمان ليه
عشان انا الصغيره او يمكن بحكم انى كنت شقيه شويه بس نفسى بجد اشوفو قدامى واقولك وحشتنى اوى
كتير بفضل ابص لصورته وافتكر حاجات كتير اوى يمكن مكنتش بفتكرها وهو عايش
حيبت فعلا بكلمه مبنحسش بقيمه اللى معانا الا لما تروح مننا كنت كتير بدايقه وبزعلو مكنتش بهتم
ودلوقتى فعلا بندم على كل لحظه زعلتو فيها وبدعى من قلبى بجد
انه يسامحنى (سامحنى يا حب عمرى )

إحساس لا يوصف '::..
أن تقف فوق قبر إنسان تحبه كثيرآ و قد كان يعنى لك الكثير ثم تحدثه , وتحاوره , تصف له طعم الحياة فى غيابه ولون الأيام بعد رحيله وتزيد فى البكاء كطفل رضيع بكاء مرير من أعماق أعماقك حين تتذكر أنه ما عاد هنا ياقلبى
لا تقل وداعآ بل قل إلى اللقاء فنحن سنلتقى مجددآ إن لم يكن على الأرض ففى السماء


بحبك يا اغلى بابا فى الدنيا يا اغلى عندى من اى حد فى الكون

6 التعليقات:

من كل بستان زهرة يقول...

نيرو ياحبيبتي
حمد الله على السلامه
أيه الغيبه الطويله دي وحشتيني جداااااا

ربنا يرحم والدك ويدخله فسيح جناته
يابخته ان عنده بنت بتفتكروا وتدعيلوا
أنا عارفه ان الكلام ملوش معنى وانه مش هيقلل من احساسك بفقدانه
بس هي دي سنة الحياه
انا عارفه ان الأب ده أغلى نعمه
والله لو يعرف الي أبوه وأمه عايشين وبيعاملهم وحش الي هيحصله بعدهم
مكنش يقوم من تحت رجليهم
ربنا يحفظلك والدتك ويخليكم لبعض
ويسعدك طول العمر

NaiRa يقول...

من كل بستان زهرة

تسلميلى يا حبيبت قلبى وانتى والله وحشانى اوى اوى
الله يرحم اموات المسلمين جميعامش هقدر اقولك انى بتفكرو لانى مش بنساه
الله يرحمو يارب العالمين
وتسلملى يا حبيبتى
وربنا يخليكى كل الناس اللى بتحبنى

الشاعر الحزين يقول...

الله على احساسك يا نيره بجد

وطبعا كلنا بندعيله من قلبنا ربنا يرحمه يارب

ويارب تتقابلوا فى الجنه بإذن الله

بس مش دلوقتى بعد عمر طويل ان شاء الله

نيره

بجد احساسك جميل قوى

ربنا يديمها عليكى نعمه يارب

دمتى بكل الخير

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تعيشى وتفتكرى أجمل لحظاتك مع والدك

ربنا يرحمنا ويرحم موتانا اجمعين

عليكى بالدعوات له وقرأة القرأن الكريم

الله يرحمه ويدخله فسيح جناته

دوام التواصل

كل الحب والخير

الحب الجميل

NaiRa يقول...

الشاعر الحزين

اغلى علاء فى الدنيا
ازيك يا علاء يارب تكون بخير وحياه ربنا بفرح اوى لما بشوف منك كومنت
الله يرحمو يارب ويرحم امواتنا جميعا
واكيد احساسى مش هيكون 1% من احساسك
تسلملى يا علاء يارب وما يحرمنى منك

NaiRa يقول...

الحب الجميل

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اول زياره واكيد نورتنى يا قمر وتسلملى على المرور الجميل ده
والله بدعيلو من كل قلبىوربنا يرحم امواتنا جميعا يارب
وتسلم على دعواتك نورتنى

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace