السبت، 10 أبريل 2010

ملاكى وجانى



افتح عينى ألاقيه قصادى
وأسمع صوته عليا ينـــــادى
وأحس الحب ف قلبى عشانه
وإنى أعشقه ده شىء مش عادى

رايح وجاي معايا ف بالى
ساكن ف قلبى ملاك ف خيالى
ماهو ف عنيه أنا ناويه أشيله
وأبقى فى روحه قمره العــــالى



ما انا هوصف بس أنا مش ناويه
أظلمه ف وصفى وكلامى
ده ملاك م الجنة أنا جانى
سكن أفراحى وأحــلامى



أبص يمين وشمال ألاقيه
طب أنا إيه ممكن أهديه
عمرى بحاله وكل حياتى
بس ده برضه شوية عليه



6 التعليقات:

Unknown يقول...

احم احم
سلامو عليكو

وايه الخيلة اللي انتي فيها
هنا تلاقيه وهنا تلاقيه
دي حاجة تروش
ههههههههههه

طبعا يهزر
كلامك حلو قوي وباين انه طالع من القلب
بجد احساسك حلو قوي
وكلامك اكيد واصل لصاحبه
شكرا بجد وربنا يوفقك

من كل بستان زهرة يقول...

نينو يا جميله

انا سمعت انك لحنتي كلمات الفيس بوك
يلا انا أهو مستعده
وخلي بقى الناس الي نفضتلي تندم

بجد كلماتك رائعه

ما انا هوصف بس أنا مش ناويه
أظلمه ف وصفى وكلامى
ده ملاك م الجنة أنا جانى
سكن أفراحى وأحــلامى

ياعم ياعم ملاك من الجنه مره واحده
أعترف يا جميل مين ده

بصي أنا طماعه وهغني دي كمان

تحياتي لكلماتك الرقيقه الرائعه

KEBLAWYAT يقول...

ياعينى

جميله جدا

NaiRa يقول...

انسان عادي

يخواتى اول رد مره واحده لاءلاءلاء كده هحسدك يا بودى
عموما منور الدونيا كلهااااااا
اه يا بودى مكدبش عليك طالع من القلب اوى اوى يعنى متوصى على الاخر
يارب يا قمرى ياربيسمع منك ربنا
ونورتنى



من كل بستان زهرة

زهرتى القمر اتوحشتك وايد وايد شوفتى الحته الخليجى دى احنا بردو جامدين اوى :$
اه لحنتها وغنتها كده اى هبل بصوتى هو طبعا وحش بس اعدت اجرب كده واهبل وان شاء هسمعهالك قريب
احلى ملاك فى الدنيا والله يا زهره
والانسان ده هو عبدو خطيبى :$
ودى كمان غنيتها واعتبريها اهداء منى ليـــــــــــكى
وتسلمى يا روح قلبى على المرور ومتابعتك ليا

قبلاوى
ميرسى يا قمر نورتنى وشرفتنى بمرورك

فكرة من الزمن ده يقول...

جميل جو مدونتك يانيرة واحساسك واضح فيها

NaiRa يقول...

فكرة من الزمن ده


ميرسى حبيبتى نورتى وان شاء الله دايما اكون عجباكى كده وتنورينى :$

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace