الجمعة، 2 أبريل 2010

اغنيه لكل شاب فيس بوكى




قرب اجمل شباب جوه الفيس بوك

كل اللى عايزو هنا موجود

حركات شباب كدب مظبوط ووشوش محمره

اللعب على ودنه رسم الشباب بقى لعب عيال

نعمل دماغ ونلف بروفيلات وال ايه بنتسلى

على ايه بلوك دليت بلا قرفه

هيجى هديلو بالسرمه ولا يجيبلى فى يوم حورات

وشويه يدخل يقولى نايس فوتو تعالى امال اقولك هنا

حدوته

يعملى ادد وينعم صوته ويقولى نتأنتم

ويسيبنى ويروح لغيرى فى نفس الميل تثبيت تمام وحوار

مرسوم

حافظ الكلام عايش فى الدور بيخم فى الضلمه

على ايه بلوك دليت بلا قرفه هيجى هديلو بالسرمه ولا

يجبلى فى يوم حورات

7 التعليقات:

NaiRa يقول...

طبعا اول تعليق فى الموضوع ده بالاخص هاخدو انا
اولا الاغنيه دى انا مألفهاها والله وانا اعده بفكر فى بوست يكون لذيذ
فا قولت امال أألف اغنيه عن شباب الفيس توك(اقصد الفيس بوك) فا لقتنى بكتب الاغنيه دى
ده غير كمان انى بفكرلها حاليا فى لحن
طبعا فى ناس كتير بتدخل فيس بوك
بس بمعنى اصح ناس محترمه مش داخله تتسلى ببنات شباب كويسين مش شباب (سيس) من بتوع بابى ومامى واخواتى اللى بيفترو مربى يوماتى
وسورى لكل الشباب بقى انا حددت انا اقصد مين بالاغنيه يا شوباب
وسورى يا عبدو (انسان عادى) مش اقصدك والله انا عارفه انك انسان محترم
اسيبكو مع البوست :$

gmr14 يقول...

hi there..
so we all be waiting for this song
all wishes in your new project
best regards

سَارةٌ يقول...

هعتــبر نفسي اول كومنت برده .. انا وانتي واحد يا نيـره بقى ^_^

بس إيه الدمـاغ العـاااااليه دي .. ومعـاكي حق فعلا ..

بس اهو كل حاجه فيها الحلو والوحش ..

تسلمي بجد .. عجبتني خااالص .. ^_^

NaiRa يقول...

gmr14

thnx 4 comment
i'm so happy for your visit


حَـبآيـۃْ.بـטּـدۉڷ

حبيبته قلبى ميرسى اوى على مرورك ويارب تكون بجد الاغنيه عجبتك
وقريبا هتشوفو اول اغنيه فى الالبوم بتاعى هههههههههه
اشمعنى ابو الليف
هو عمل اغنيه عن الفيس بوك والباص ورد وانه بيلعب بينج بونج
انا كمان هعمل اغنيه على شباب الفيس توك
وانى بلعب فى عين اختى بس ها

من كل بستان زهرة يقول...

نينو

ايه ده كله ايه ده كله
مكنتش أعرف انك شاعرة جامده كده

بصي الفيس بوك ده حاجه تخنق
مع اني عندي أكونت عليه بس بقالي عمر متدخلتوش

رخم وسخيف
وكله واحد وواحده حاطط صورته
وأقرأي بقى التعليقات تحتها حاجه بجد سخيفه

مش بيعجبني أو يمكن أنا الي موضه قديمه

المهم في ده كله انا مبسوطه اني أكتشفت الشاعرة الي جواكي
وأي كلمات عايزه الناس متسمعهاش أبعتيهالي وانا هغنيها على طول
أختك أصلها كروان الشرق

تحياتي ليك يا جميله

!! a7mad sala7 !! يقول...

ههههههههههههههههههههههه

الفيس بوك ده منبع التفاهة
دى وجهة نظرى

NaiRa يقول...

من كل بستان زهرة

قلبى ميرسى على مرورك بس فعلا انا بردو ليا اكونت عليه واعدت فيه فتره بس قرفت خنيق جدا
وعلى فكره انتى احلى من اى كروان
واكيد هبعتلك الاغنيه دى ابقى سبيلى ميلك فى مسج عشان انا عملتلها لحن خفيف كده
تسلميلى بمرورك


!! a7mad sala7 !!

اولا ميرسى جدا لمرورك يا احمد
بس ممكن يكون وجهه نظرك فى الفيس بوك انه تافهه
ويمكن ناس تانيه بتحبو
وطبعا اختلاف الرأى لا يفسد للود قضيه

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace