الخميس، 19 مارس 2009

فضفضه من القلب

بدايتا الكلام ده بجد من قلبى
من كام يوم كده انا كنت اسعد واحده فى الدنيا ومفتكرش ان كان فى حد مبسوط زى
بس كان جوايا خوف ان السعاده دى مش هتكمل على خير
واللى توقعته حصل ان انهارده مش مبسوطه خالص حاسه انى مخنوقه اوى
هو ليه ممكن لما انت تهتم بحد بيحبه تلاقيه هو عكسك فى الوقت ده
تلاقى منه عدم اهتمام وعدم احساس بيك
بس بجد نفسى محسش الاحساس ده تانى انا ما صدقت ارتحت فى حاجه معينه ومع انسان ربنا يصونهولى
بس يا ترى هفضل مخنوقه كتير ولا هيجى يصالحنى ):
اعمل ايه حتى لو مجاش مش هعرف اشيل منه ما انا بردو بحبه

10 التعليقات:

Bent Men ElZman Da !! يقول...

يابنتى ماتحطيش فى دماغك وما تركزيش فى الحاجات دى عشان مش تتعبى :D
بس عجبانى اوى مش هاعرف اشيل منه ما انا بردو بحبه
حساها اغنيه كده مثلا

NaiRa يقول...

اه والله يا دودو مش بحبه بس انا بمووووووت فيه بس يارب هو يفهم وشكله غبى وهيفضحنا

MR-BOLICA يقول...

الاول يا نيره مبروك على البلوج ومبروك على الاسكنز والبركه طبعا فى دودو
انا عايز اعرف بس ايه سبب توقعك اكيد التوقع ده كان ليه علامات اكدته ؟؟

Bant EL7ag Dracula يقول...

على فكره يا بنتى والله محد يستاهل ان الواحد يزعل عليه عيش علشان نفسك وقدرى نفسك غصب عن اى حد هيقدرك ويحبك اعرفى نفسك اعرفى انتى وحشه فى ايه وحلوه فى ايه ولما تعرفى تقدرى نفسك هتعرفى تختارى واحد كد القدار الا قدرتى نفسك بيه وقولتلك الكلام دا كتير وبجد نفسى تلقى واحد يحبك بجد ويقدرك ويشربك عصير يوسيفى

NaiRa يقول...

اولا ميرسى يا احمد على الكومنت
وثانيا البركه مش فى دينا اوى يعنى انت بردو اللى معلمهولهاp:
وثانيا بصراحه هى مش علامات واضحه بس كنت حاسه اننا هنزعل مش عارفه ليه
بس بالعند فيكووووو p:
انا وهو اتصالحنا وده طبعا لان ولا هو يقدر على زعلى ولا انا كمان :$:$
اشوفكم تمورو

MR-BOLICA يقول...

لا هيا برده الاساس وبعدين دينا تقمر
هههههههه ومبروك على الصلح والحمد لله وشنا طلع حلوو

Abdo يقول...

السلام عليكم ورحمة الله ...مصاء الخير اولا احب احيكي على فضفضتك ياروح قلبى لان الى فى القلب بيوصل القلب عايز اقولك مش مهم مين يصالح مين احنا فى وقت زعلنا زي واحد غرقان اى واحد منا شايف تاني قشايه اى حد بيتعلق بتاني وانتى بسيبك فى يوم تباتي زعلانه؟ او مضايقه بنرجع احسن من الاول وكل مره بنزعل ببص لقدام بشوف لما نكون فى مكان واحد هنقعد نضحك ونفتكر كل حاجه من دي وهاجي وقتها اقولك انك انتى جيتى بقلبك الطيب ورقتك وحنانك بوستى على جبيني وصالحتيني انتى اختي وحبيبتي وصحبتي وكل حاجه ليا وسيبك من العقد والكلاكيع متخيلش حد يبهت عليكي خليكي باحساسك الى محدش يملكه غيرك انتى والى يملكه وياكي غيرك ميحسوش وميفهموش لان لو حس بيه هيكون وصل لاعلى مشاعر والاحساس بادميته انتى اجمل مافى الكون واجمل من انك تتشبهي بحد كوني زي مانتى جميله برقتك واحساسك وطيبتك وقلبك ..ومبروك يا قلبى على البلوج
واعرفى انى بحبك وهفضل احبك

NaiRa يقول...

وانا مش بحبك وبس يا بودى انا بموووت فيك وفى قلبك وحنيتك ربنا يخليك ليا يا حب عمرى

Bent Men ElZman Da !! يقول...

ايه قله الادب والمسخره دى :P
مش كده يا جدعان راعوا ان فى اشخاص معاكم يحملون لقب single و بكل فخر :D

NaiRa يقول...

احنا بنحب المسخره يا سنجل :P:P:P
وبعدين بطلو الحقد والبلاك اللى جوه قلبكو ده
كتكو البلاوى مليتو البلد :P:P

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace