الخميس، 13 يناير 2011

يا دبله الخطوبه (عقبالكو كلكو ) وانا سبقتكوووو

طيب اقولكم بقى ازيكم ازيكم
انا جايه ارخم عندكم
عاملين ايه وايه الاخبار يارب يكون كل شيئ على ما يرام ( ما يرام ايه كبير اوى الكلام ده)
المهم اشطه يارب الكل يكون كويس ولوز الجوز
ندخل بقى فى الموضوع
طبعا زى ما قولت قبل كده انى لو متخطبتش قبل السن ال 21 هيحصلى حاجه
وممكن الموضوع يكبر واضرب عن الجواز
بس الحمد لله شكلها هتحلو وربنا سهلها واخيــــــرا وبعد طــــــول انتظــــار
انـــــــــــــــــــــــا (اعوذ بالله من كلمه انا)
هتخطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب
والنحس هيتفك والحمد لله
وباقى من الزمن 15 يومـــــــــا
وهبقى زى البنوتات الحلوين المخطوبين ومش المعنسين ( مش تزعلو منى بقى )
وهبقى مرتبطه بــ شريـــف رسمــــــــــــــــــــــى
ورسمــــــــــى دى كانت تهمه قبل ما تهمنى وكل اللى هقوله دلوقتى
ان ربنا يخليه ليا ومش يحرمنى منه ابدا
لانى مفتكرش انى لو كنت اعد عمرى كلو عشان الاقى واحد زيه مكنتش هلاقى
(قل اعوذ برب الفلق)
ونبى حد يناولنى خرزه زرقاا
سورى وكته بقى انتو عارفين العين فلقت الحجر
وعقبال عندكم يا حبــــــــــايـــــب ( انا مالى قلبت على تيته الحجه كده ليه !!)
لا بجد عقبال كل البناااااانيت يجيلهم نصيبهم ان شاء الله
i'm SoOoOoOoOoOoOo HaPpYyYyYyYyYyY
SHeRiF & NaiRa
For Ever

8 التعليقات:

أقدم عاصمه فى الحب يقول...

السلام عليكم

الف الف مبروك
ربنا يتمملك على خير

اول تعليق باليوزر الجديد http://mentany.blogspot.com/

سعيد جدا بالخبر ده
عقبالى كده يا رب :)

NaiRa يقول...

وعليكم السلام ورحمه الله
الله يبارك فيك يا جميل ربنا يخليك
وعقبالك وافرح بيك ان شاء الله يارب
ويارب دايما بخير ويارب دايما سعيد والف مبروك اليوزر الجديد
تدوبه فى كتابه العافيه ههههههه

بسنت الصاوي يقول...

مبورك يا قمرة و يارب يفرحك يارب و تفضلوا مع بعض علطول :) :)

من كل بستان زهرة يقول...

يادبله الخطوبه عقبالنا كلنااااااااااا
ونبني طوبه طوبه في فيلة حبنا
نتهنا بالخطوبه ونقول من قلبناااااااااا
يا دبله الخطوبه عقبالنا كلناااااااااااااااااا
شبكنا بدلته وقرينا فاتحته
وعرفنا نيته وغلاوته عندنا
يادبله من ألماس قوليلي ايه مكتوب
دا الاسم باللألماس منقوش عالقلوب
يا دبله الخطوبه عقبالنا كلناااااااااااااااااا

مبروووووووووووووووووووك يا جميله
يااااااااااااااارب تبقي احلى عروسه يوم خطوبتك
انا الكل قالي اني كنت زي القمر
فستاني ومكياجي وتسريحة شعري
كله كله عجب الناس
الحمد لله
عقباااااااااااااااك يارب
الفرحه حلوه اوي يانيرو
عقبال كل البنات

NaiRa يقول...

bassant
ميرسى اوى يا حبيبتى وعقبالك افرح بيكى ان شاء الله
الله يبارك فيكى


زهـــــــــــــرتى
الله يبارك فيكى يا قلبى وانتى كمان الف الف مليون مبروك عليكى
واكيد زى القمر اصلا من غير حاجه يا حبى
وادعيلى يا حبيبتى تتم على خير يارب
والله انا عارفه ان الفرحه حلوه وبالاخص لو حد بتحبيه يا زهره بجد هتبقى مبسوطه اوى بيه
انا بحبو اوى ومبسوطه حتى من قبل الخطوبه وانا معاه
وربنا يديم عليا الفرحه دى
وعقبااااااااال كل البنوتات يارب

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

مبرووووووووووووووووك ربنايتممها على الف خير حبيبتى وطبعآ انا علقت على المدونه التانيه ياحبيبتى
وان شاء الله هتبعك على طوووووووووووول

ربنا يكمل فرحتك على خير
احلى تحيه لشريف ونوناااااااااااااااا
اموووووووووووووووووووواه
اينااااااااس

محمد التركى يقول...

السلامو عليكم

ايه النداله اللى الواد التركى فيها دى
ايه الواد ده عرفتيه ازاى انتى ده
ده ندل قوووووووووى

ههههههههه
فين دعوه الفرح بتاعتى ياختى
مش هتعزمينى ولا ايه
هههههه
وحشتينى يانونا بجد وحشتينى
أخبارك ايه يااجمل عيون على البلوجر

الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف
الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف
الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف
الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف
الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف
مليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييون
مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــروك

سامحينى يانيره بجد سامحينى معلش انشغلت عنك انا اسف ياقمر
وطبعا انتى عارفه انتى ايه بالنسبه ليا مش هقول انا
صح ولا ايه يانونتى

المه ربنا يارب يسعدك انتى واللى اختاره قلبك
انتى تستهلى كل خير ياقمر

تقبلى تحياتى
محمد التركى

NaiRa يقول...

محمد التركى

وعليييييييييكم السلام ورحمه الله
ان جيت للحق انت فعلا ندل اوى اوى يا محمد
انا قولت انك اول واحد هتقولى مبروك طلعت ندل اخر حاجه يا معلم
دعوه الفرح هو انت محتاج دعوه اصلا يا محمد تصدق هزعل؟
اخويا مبعتلوش دعوه اخويا ينور فى اى وقت
انا الحمد لله اطمن على اختك الحمد لله بخير
والله يبارك فيك ويسعدك انت كمان يا محمد
وافرح فيك اقصد افرح بيك ان شاء الله
وانا اكيد عذراك ربنا معاك انت شغلك انا عارفه مقرف
ربنا معاك ان شاء الله وتكون فى احسن حال

إرسال تعليق

Love is...
© دنيا الاحلام - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace